Connect with us

Lokalt

Pasientstrøm til Stord og Odda

Publisert

den

Foto: Jan Kåre Ness / NTB

Pasientstrømmen øker til Stord og Odda da belegget på Haugesund sjukehus er høyt.

Sykehus: Flere pasienter må legges inn på disse sykehusene på grunn av den økende belastningen, skriver Haugesunds avis.

– Belegget har vært generelt høyt gjennom april og mai måned og har fortsatt i de første dagene i juni, opplyser John Conrad Brandsø, klinikkdirektør medisinsk klinikk Haugesund og Odda til avisa.

Situasjonen krever ekstra innsats fra helsepersonell for å håndtere den økende pågangen av syke pasienter.

Live
Neste
Spilles
Forrige