Lokalt
Mann satt i drukkenskapsarrest etter bråk på utested i Odda

En mann ble innbrakt i drukkenskapsarrest etter å ha laget bråk på et utested i Odda og nektet å følge politiets pålegg om å forlate sentrum.
Ro og orden: Politiet rykket ut til et utested i Odda etter meldinger om bråk og en gjest som oppførte seg sint og ubehagelig mot andre.
Ble kastet ut
Mannen ble til slutt kastet ut fra restauranten, men nektet å gå videre fra stedet.
Nektet bortvisning
Politiet bortviste mannen fra Odda sentrum, men han fulgte ikke pålegget.
I drukkenskapsarrest
Han ble derfor innbrakt i drukkenskapsarrest. Politiet opplyser at saken dreide seg om ordensforstyrrelser og manglende etterlevelse av politiets beskjeder.
