Connect with us

Lokalt

Mann satt i drukkenskapsarrest etter bråk på utested i Odda

Publisert

den

zpolitizpoliti
Foto: Daniel DeNiazi

En mann ble innbrakt i drukkenskapsarrest etter å ha laget bråk på et utested i Odda og nektet å følge politiets pålegg om å forlate sentrum.

Ro og orden: Politiet rykket ut til et utested i Odda etter meldinger om bråk og en gjest som oppførte seg sint og ubehagelig mot andre.

Ble kastet ut

Mannen ble til slutt kastet ut fra restauranten, men nektet å gå videre fra stedet.

Nektet bortvisning

Politiet bortviste mannen fra Odda sentrum, men han fulgte ikke pålegget.

I drukkenskapsarrest

Han ble derfor innbrakt i drukkenskapsarrest. Politiet opplyser at saken dreide seg om ordensforstyrrelser og manglende etterlevelse av politiets beskjeder.

Annonse
Live
Neste
Spilles
Forrige