Lokalt
Mann tatt til legevakt etter røyk i kroppen

En mann i 40-årene ble undersøkt etter å ha fått i seg røyk i Sveio. Politiet er på stedet og avhører personer etter hendelsen.
Brann: Brann: En mann i 40-årene ble tatt med til legevakt for sjekk etter å ha fått i seg litt røyk i Nimannsvegen i Sveio.
Politiet på stedet
Politiet opplyser at de gjennomfører avhør på stedet for å få klarhet i hva som har skjedd.
Fikk i seg røyk
Mannen skal ha fått i seg røyk, men omfanget av skadene er ikke kjent. Tilstanden er ikke nærmere omtalt.
Les mer