NTB
Skottlands landslagssjef gir seg etter VM-exit
Steve Clarke gir seg som landslagssjef for Skottland etter at laget er slått ut av fotball-VM. Steve Clarke gir seg som landslagssjef for Skottland etter at laget er slått ut av fotball-VM.

Steve Clarke gir seg som landslagssjef for Skottland etter at laget er slått ut av fotball-VM.
Sport: Kun syltynn teori kunne ta Skottland videre i fotball-VM, men resultatene i gruppe L natt til søndag var til ingen nytte for landslagssjefen.
Resultatene gjorde at Skottland ikke hadde mulighet til å plassere seg blant de åtte beste gruppetreerne – og det skotske VM-eventyret var over for denne gang.
Da tok det ikke lang tid før det skotske fotballforbundet meldte at landslagssjef Clarke gir seg etter sju år i jobben.
Skottland vant 1-0 mot Haiti i første kamp, men tapte både mot Marokko og Brasil.
(©NTB)
