Menu
Flott skal det være, men kundeservice er det ikke så farlig med? FOTO: E. Solberg / Radio Haugaland

Rot med parkering i Haugesund

I parkeringsselskapet i Haugesund har de ikke resurser til å svare på vanlige kundehenvendelser. Isteden brukes millioner på blinkende lys. Da er det ikke rart at handlende foretrekker kjøpesentrene.

Av Egil M Solberg | 01.04.2023 01:27:50

Kommentar: De siste to årene har vi i Radio Haugaland flere ganger skrevet og snakket om parkeringsselskapet Haugesund parkering etter kritikkverdige forhold.

Et gjennomgående tema er store mangler i evnen til å svare på henvendelser – og ikke minst vesentlige mangler på foretakets nettsider.

I senere tid har både vi og andre som jobber i sentrum opplevd store utfordringer med parkeringsselskapet som ikke kan svare på enkle kundehenvendelser. Det skaper mye hodebry, unødvendig arbeid og frustrasjon i en travel hverdag. Det burde være helt unødvendig.

I flere år har politikerne snakket om å å styrke Haugesund sentrum som regionsenter. Da er parkering noe de må få orden på og det har kommunen ikke lykkes med i Haugesund.

Lyssetting av et parkeringshus i Haugesund illustrerer hvordan det prioriteres. Det er ikke snakk om å lage gode løsninger og yte service for de som bruker byen. Isteden bruker mann millioner på forfengelighet.

Flere nyheter: