Haugesund Sparebank kåret til beste kundeservice i 2025
Haugesund Sparebank og bankene i Eika-alliansen er kåret til vinner av Norsk Kundeserviceindeks 2025 i kategorien bank.
Av Egil M Solberg | 23.05.2025 12:57:14
Næringsliv: – Vi er stolte og takknemlige for denne prisen. Den viser hvor viktig det er å være til stede i lokalmiljøet og kjenne kundene sine, sier banksjef Bente Haraldson Syre.
Ifølge undersøkelsen setter kundene stor pris på serviceinnstillingen og forståelsen de møter hos rådgiverne, og mange ønsker å fortsette som kunder.
– God kundeservice handler om mer enn raske svar – det handler om å bli sett og hørt, sier Syre.
Banken er en del av Eika, som kombinerer lokal tilstedeværelse med moderne digitale løsninger.
Prisen deles ut på bakgrunn av en landsdekkende undersøkelse fra CustomerTrends og Kantar, hvor over 20 000 kunder vurderer kundeservice i ulike bransjer.